Sıkça Sorulan Sorular

Yemek kartımı nerelerde kullanabilirim?

Kartınızı kullanabileceğiniz üye işyerlerimizin listesi için lütfen tıklayınız.

Yemek kartıma bireysel yükleme yapabilir miyim?

Şu an bireysel yükleme hizmetimiz bulunmamaktadır.

Kart hareketlerimi nasıl görebilirim?

MultiPay uygulaması üzerinden harcamalarınızı kontrol edebilirsiniz.

Kayıp/Çalıntı Kart başvurusu nereden yapabilirim?

Kayıp/Çalıntı kart bildirimlerinizi AkilliKartHizmetleri@tepeserviskart.com.tr adresine bildiriminiz sonrası kart bakiyenize bloke konarak kaybolan kartınızdaki bakiyeniz güvence altına alınır. Ayrıca 444 15 98 numaralı çağrı merkezimize de konuyla ilgili kayıt bırakabilirsiniz.Kaybolan kartınız iptal edilerek yeni kartınız; bakiyeniz ile beraber size en kısa sürede ulaştırılacaktır. Kayıp kart işlemlerinde kart ücreti alınmaktadır.

Kayıp kart başvurusunda eski kartımdaki bakiye yeni karta aktarılabilir mi?

Kayıp kart başvurusu ile otomatik olarak eski karttaki bakiye yeni kart aktarılmaktadır.

Kartımdaki şifreyi nasıl kaldırabilirim?

Firma yetkiliniz talebinizi müşteri hizmetlerine ilettikten sonra işlemleriniz başlatılacaktır.

MultiPay uygulaması üzerinden yeni bir hesap oluşturdum ancak kullanmış olduğum kart için başka bir hesapta kullanılıyor uyarısı aldım. Ne yapmalıyım?

Firma yetkiliniz talebinizi müşteri hizmetlerine ilettikten sonra işlemleriniz başlatılacaktır.

MultiPay uygulamasına bağlı telefon numaram değişti, nasıl güncelleyebilirim?

Firma yetkilisi tarafından güncel gsm numarası ile tarafımıza talepte bulunulması gerekmektedir. Konu ile ilgili firma yetkilin ile iletişime geçebilirsin.

Kart içerisinde bulunan bakiye yıl sonunda sıfırlanıyor mu?

Sene sonunda bakiye olması durumunda yeni yıla devredilmektedir.